گروه كارخانجات هالند پلاست
توليد كننده سلفون، نايلون و نايلكس

سفره يكبار مصرف در كارخانه هاي توليدي با متراژ هاي بسيار زياد و عمده توليد مي شود و به صورت هاي مختلفي مانند سفره يكبار مصرف كيلويي، سفره يكبار مصرف مجلسي، سفره يكبار مصرف بي رنگ و سفره يكبار مصرف طلا كوب براي عرضه به مصرف‌كنندگان آماده مي شود. نحوه خريد و فروش سفره يكبار مصرف هم به بسته نوع نياز مشتري فرق دارد مثلا برخي افراد مانند صاحبان تالار ها، رستوران ها، مغازه هاي فروش لوازم يكبار مصرف و... به صورت عمده خريداري مي كنند و افراد و مصرف كنندگان خرد هم به صورت جزئي و عددي اقدام به خريد مي نمايند. در اين مطلب ما قصد داريم به نكاتي راجع به فروش عمده طاقه سفره يكبار مصرف بپردازيم تا شما با اطلاعات كامل و مفيدي اقدام به خريدي مطمئن و دقيق بكنيد. پس تا انتهاي اين مطلب همراه ما بمانيد.

 

فروش عمده طاقه سفره يكبار مصرف

 

فروش عمده سفره يكبار مصرف

از آنجايي كه قيمت عمده تمام محصولات به تناسب ميزان مصرف كمتر خواهد بود، سفره‌ هاي يكبار مصرف نيز از اين قاعده مستثني نيستند. با تهيه سفره يكبار مصرف به صورت عمده و كيلويي مي‌توانيم قيمت را سرشكن كنيم و سفره‌ها را با قيمت كمتري در اختيار داشته باشيم. البته بايد در نظر داشت عمده فروشي سفره يكبار مصرف كيلويي بيشتر براي فروشگاه‌ها و كارخانه‌ها جوابگو است و صرفه اقتصادي دارد. معمولا صاحبان تالارها، رستوران ‌ها، هتل‌ ها و مغازه‌ هاي فروش لوازم يكبار مصرف از متقاضيان سفره يكبار مصرف عمده هستند. فروش عمده سفره يكبار مصرف در مجموعه كارخانجات هالند پلاست داراي مزيت هايي براي خريداران اين محصول است كه بر كسي پوشيده نيست و در پايين به برخي از اين مزيت ها اشاره شده است.

 

فروش عمده سفره يكبار مصرف

 

 

مزيت هاي فروش عمده سفره يكبار مصرف براي خريداران اين محصول

  1. اولين مزيت كاهش چشم گير هزينه هاي توليد است به اين دليل كه هر چقدر مقدار سفارش توليد بالا تر باشد، در قيمت خريد مواد اوليه مي توان از تخفيف هاي بهره مند شد.
  2. مورد دوم كاهش هزينه هاي حمل و نقل و باربري مي باشد. به اين صورت كه اگر قرار باشد شما با توجه به نياز تان در طول يك سال چهار مرتبه خريد انجام دهيد، بايد چهار مرتبه هزينه حمل و نقل و باربري را متقبل شويد. اما اگر به صورت كلي و يكجا خريد خود را انجام دهيد به صورتي كه حداقل اين دفعات خريد به 2 مرتبه يا حتي به 1 مرتبه كاهش پيدا كند شما مي توانيد كاهش چشم گيري را در هزينه هاي خود و قيمت تمام شده محصول ببينيد. همچنين اين امر باعث مي شود دست شما در رقابت با ساير فروشندگان اين محصول باز تر باشد.
  3. سومين مورد كنترل و كاهش اثر تورم بر قيمت مواد اوليه و همچنين قيمت تمام شده محصول شما مي باشد. با توجه به وضعيت اقتصادي كشور و مسائل سياسي كه در كشور ما وجود دارد، قيمت 99 درصد محصولات و كالا ها وابسته به دلار مي باشد و با بالا رفتن قيمت دلار تاثير آن را در قيمت تمامي كالا ها مي توان حس كرد. از آنجايي كه متاسفانه قيمت دلار روز به روز در حال افزايش است، شما هر چقدر زود تر اقدام به خريد يك محصول بكنيد تا حدودي توانسته ايد حداقل از اثر تورم و افزايش دلار بر  افزايش قيمت آن محصول جلوگيري كنيد.
  4. آخرين مورد از مزيت هاي فروش عمده سفره يكبار مصرف هالند پلاست براي خريداران اين است كه اين فرصت را به ما توليد كنندگان اين محصول مي دهند تا با دست باز تري اقدام به قيمت گذاري نماييم و تا جاي ممكن تخفيفات خوبي را براي شما قائل شويم تا بتوانيد يك خريد عالي و مقرون به صرفه اي را داشته باشيد.

 

عمده فروشي سفره يكبار مصرف

 

فروش سفره يكبار مصرف با كيفيت در هالند پلاست

مواد اوليه و جوهر چاپ مهم ترين عوامل در تعيين كيفيت سفره هاي يكبار مصرف هستند:

  • مواد اوليه: سفره هاي يكبار مصرف با كيفيت كه در كارخانجات معتبر توليد مي شوند و با تركيب ۹۰ درصد گرانول پلي اتيلن و ۱۰ درصد كربن ساخته مي شوند. اما برخي توليد كنندگان جهت كاهش هزينه هاي توليدي اقدام به پايين آوردن درصد پلي اتيلن نموده و متناسب با آن درصد كربن را افرايش مي دهند. اين عمل موجب بالا رفتن ميزان ناخالصي در محصول توليدي مي شود كه باعث مي شود در صورت تماس مواد غذايي با سفره سلامت مصرف كننده به خطر بيفتد.
  • جوهر چاپ: آن دسته از سفره‌ هايي كه مركب نقوش سطح آن به آساني و با سايش دست جدا شده و دست را رنگي مي ‌كند مي ‌تواند به راحتي به مواد غذايي نيز انتقال يافته و به خصوص در تماس با نان داغ به دليل رطوبت ايجاد شده از بخار آن سريع‌ تر شروع به فعل و انفعالات مضر شيميايي كند.

 

فروش سفره يكبار مصرف با كيفيت

 

فروش طاقه سفره يكبار مصرف

خيلي از مشتريان ما اين سوال را دارند كه هر طاقه سفره چند متر است؟ در جواب بايد گفت كه متراژ هر طاقه متفاوت است و بر اساس سفارش مشتريان توليد مي شود و متراژ آن مي تواند 50 متر باشد يا مي تواند 1000 متر باشد. اگر قصد خريد طاقه سفره يكبار مصرف را داريد و اطلاعات كافي در اين زمينه نداريد مي توانيد جهت كسب اطلاعات بيشتر در اين زمينه و همچنين استعلام قيمت سفره يكبار مصرف كيلويي با مشاوران و كارشناسان گروه كارخانجات هالند پلاست تماس حاصل فرماييد.

براي دريافت اطلاعات بيشتر و مشاهده شماره هاي تماس روي اين لينك كليك نماييد.

يكي از روش هاي فروش طاقه سفره يكبار مصرف در هالند پلاست به صورت آنلاين و غير حضوري است. شما مي توانيد سفارش خود را با هر مقدار، سايز و رنگي با كارشناسان ما در ارتباط بگذاريد تا فرآيند ثبت سفارش توليد يا خريد آن انجام شود. در هالند پلاست شما علاوه بر اين كه امكان خريد آنلاين سفره يكبار مصرف را داريد، همچنين مي توانيد در صورت امكان به مراكز فروش سفره يكبار مصرف هالند پلاست كه واقع در شهر هاي مشهد و تهران مي باشد، براي خريد سفره يكبار مصرف كيلويي به صورت حضوري مراجعه نماييد. هالند پلاست با برخورداري از ويژگي تحويل و ارسال فوري بار به سراسر نقاط كشور، امكان فروش طاقه سفره يكبار مصرف در اصفهان، شيراز، قم، همدان، يزد، تبريز، اهواز، كرمانشاه، بوشهر، اروميه، كرج و... را نيز در كمترين زمان ممكن دارد.

 

 

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۹ دى ۱۴۰۱ ] [ ۰۴:۴۷:۳۶ ] [ امير رئوف ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی